Search
Close this search box.

کوپا آمریکا ۲۰۱۹ ؛ پیش بینی بازی برزیل – پرو

در چهارچوب رقابت های کوپا آمریکا ۲۰۱۹ و از گروه اول در ورزشگاه ۴۹ هزار نفری کورینتیانس آرنا در شهر سائو پائولو تیم ملی برزیل میزبان رقابت ها و صدرنشین گروه اول برای تثبیت جایگاه خود مقابل تیم ملی پرو قرار خواهد گرفت. بازی راس ساعت ۲۳:۳۰ شنبه شب ۱ تیر به وقت ایران انجام خواهد شد.

پیش بینی این بازی در بتکارت

پیش بینی کوپا آمریکا ۲۰۱۹ ؛ برزیل – پرو

وضعیت و نکات آماری تیم برزیل

کوپا آمریکا ۲۰۱۹
فیلیپ کوتینیو در ترکیب تیم ملی برزیل
  • بعد از بازگشت آرتور ملو از بند مصدومیت، انتظار می رود که او را در میانه میدان به جای فرناندینیو در ترکیب اصلی برزیل ببینیم.
  • اورتون در بازی های گذشته که به عنوان یار تعویضی به زمین آمد عملکرد مثبتی از خود به جای گذاشت و برای حضور در ترکیب اصلی، فشار زیادی روی دیگر بازیکنان هجومی تیم برزیل گذاشته است.
  • گابریل ژسوس دو بازی ابتدایی برزیل در رقابت های کوپا آمریکا ۲۰۱۹ را از روی نیمکت شروع کرده و در تلاش خواهد بود تا برابر پرو عملکرد قابل قبولی از خود ارائه دهد.
  • برزیل در دو بازی قبلی برابر بولیوی و ونزوئلا موفق به بسته نگه داشتن دروازه اش شده و در این بازی نیز شانس نخست پیروزی محسوب می شود. با این حال آن ها برای قهرمانی در بازی های کوپا آمریکا ۲۰۱۹ نیاز به پیشرفت بیشتری دارند.
  • در شش بازی اخیر میان دو تیم برزیل و پرو، برزیل تنها یک شکست برابر پرو متحمل شده و در چهار بازی موفق به کسب پیروزی شده است.

وضعیت و نکات آماری تیم پرو

  • به نظر نمی رسد که تغییراتی را در ترکیب تیم ملی پرو ببینیم بعد از آنکه آن ها در بازی گذشته به راحتی بولیوی را ۳-۱ شکست دادند.
  • با این حال اگر پرو نیاز به تغییراتی در ترکیب اصلی تیمش داشته باشد، ادیسون فلورس گزینه مناسبی برای این تغییر خواهد بود.
  • برزیل و پرو هر دو با چهار امتیاز از دو بازی در جایگاه های اول و دوم گروه هستند و برنده این دیدار مجوز صعود به مرحله بعدی کوپا آمریکا ۲۰۱۹ را به عنوان صدرنشین گروه اول دریافت می کند.

پیش بینی این بازی در بتکارت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید

دانلود بهترین بازی تخته نرد آنلاین برای اندروید و آیفون

بت بیلدر (Bet Builder) چیست؟ + آموزش نحوه استفاده

بیشترین رکورد سابسکرایب در ایران و جهان تا سال 2022

دانلود بهترین بازی تخته نرد آنلاین برای اندروید و آیفون

بت بیلدر (Bet Builder) چیست؟ + آموزش نحوه استفاده

بیشترین رکورد سابسکرایب در ایران و جهان تا سال 2022

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها