Search
Close this search box.

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱۲ فروردین در سایت بتکارت

580724ded20ec2745b0c2e145174eb9f

اسنوکر – China Open؛ رابرت میلکینز – حسین وفایی

حسین وفایی مرد شماره ۳۳ اسنوکر جهان در مرحله یک سی و دوم نهایی مسابقات اوپن چین به مصاف رابرت میلکینز انگلیسی خواهد رفت که در رتبه ۳۸ دنیا قرار دارد. حسین وفایی در ۵ بازی اخیر ۳ پیروزی و ۲ شکست داشته و رابرت میلکینز در ۵ بازی آخر ۴ بار برنده بوده و ۱ بار شکست خورده است. در تنها رویارویی این دو اسنوکربازی رابرت میلکینز موفق شده با نتیجه ۵-۳ حسین وفایی را شکست داده است.

فوتبال – لیگ برتر انگلیس؛ نیوکاسل – آرسنال

آرسنال تیم رده چهارم جدول در هفته سی و دوم لیگ برتر انگلیس میزبان نیوکاسل تیم رده سیزدهم جدول خواهد بود. آرسنال در ۵ بازی آخر خانگی برنده بوده و ۱۳ گل به ثمر رسانده است. در سمت دیگر نیوکاسل نیز در ۵ بازی اخیر نتایج خوبی کسب کرده و ۳ پیروزی، ۱ مساوی و تنها ۱ شکست داشته است. در ۵ رویارویی آخر این دو تیم که میانگین کم‌تر از ۳ گل را داشته، ۴ بار آرسنال برنده شده و ۱ بار نیوکاسل توپچی‌ها را شکست داده است.

فوتبال – لیگ ۱ فرانسه؛ نیم المپیک – سن-اتین

سن-اتین که رقابت سختی برای رسیدن به رتبه چهارم جدول دارد در هفته سی‌ام لیگ ۱ فرانسه میزبان نیم المپیک تیم رده یازدهم خواهد بود. سن-اتین در ۵ بازی اخیر ۲ پیروزی و ۳ شکست داشته و نیم المپیک در ۵ بازی اخیر ۲ بار برنده بوده، ۲ بار شکست خورده و ۱ مساوی داشته است. در ۵ رویارویی آخر سن-اتین و نیم المپیک، هر تیم ۱ بار به پیروزی رسیده و ۳ بازی مساوی شده است.

بسکتبال – سوپر لیگ ترکیه؛  آنادولو افس – بشیکتاش

بشیکتاش تیم رده هفتم سوپر لیگ بسکتبال ترکیه، در هفته بیست و چهارم میزبان تیم صدرنشین آنادولو افس خواهد بود. بشکتاش در ۵ بازی اخیر ۳ پیروزی و ۲ شکست داشته و آنادولو افس در ۵ بازی آخر خود مقتدرانه رقبا را شکست داده است. در ۵ رویارویی آخر این دو تیم، بشکتاش ۳ بار آنادولو افس را شکست داده و ۲ بار آنادولو افس به پیروزی رسیده است.

هاکی روی یخ – کی‌اچ‌ال روسیه؛  زسکا مسکو – اس‌کی‌ای سن پترزبورگ

در دومین دیدار از مرحله نیمه نهایی هاکی روی یخ کی‌اچ‌ال روسیه، اس‌کی‌ای سن پترزبورگ میزبان زسکا مسکو خواهد بود که توانسته در دیدار اول با نتیجه ۲-۱ به پیروزی برسد. اس‌کی‌ای سن پترزبورگ در ۵ بازی آخر خود ۳ پیروزی و ۲ شکست داشته و زسکا مسکو در ۵ بازی اخیر ۴ بار برنده بوده و ۱ بار در وقت‌های اضافه شکست خورده است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم، زسکا مسکو توانسته رقیب خود را شکست دهد.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید

دانلود بهترین بازی تخته نرد آنلاین برای اندروید و آیفون

بت بیلدر (Bet Builder) چیست؟ + آموزش نحوه استفاده

بیشترین رکورد سابسکرایب در ایران و جهان تا سال 2022

دانلود بهترین بازی تخته نرد آنلاین برای اندروید و آیفون

بت بیلدر (Bet Builder) چیست؟ + آموزش نحوه استفاده

بیشترین رکورد سابسکرایب در ایران و جهان تا سال 2022

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها