Search
Close this search box.

کوپا آمریکا ۲۰۱۹: پیش‌بینی بازی شیلی – اروگوئه

در چهارچوب رقابت‌های کوپا آمریکا ۲۰۱۹ و از گروه سوم در ورزشگاه تاریخی و ۷۸ هزار نفری ماراکانا در شهر ریو دوژانیرو تیم ملی شیلی صدرنشین گروه سوم مقابل تیم ملی اروگوئه قرار خواهد گرفت. بازی راس ساعت ۳:۳۰ بامداد روز سه ​شنبه چهارم تیر​ماه به وقت ایران انجام خواهد شد.

پیش‌بینی کوپا آمریکا ۲۰۱۹ ؛ شیلی – اروگوئه

وضعیت و نکات آماری تیم شیلی

کوپا آمریکا ۲۰۱۹

  • تیم ملی شیلی برای این بازی محروم و مصدومی ندارد و با تمام قوا مقابل حریفش صف‌آرایی می​کند.
  • صعود تیم شیلی به مرحله حذفی رقابت‌های کوپا آمریکا ۲۰۱۹ قطعی است اما قهرمان دو دوره اخیر کوپا آمریکا برای حفظ صدرنشینی نباید مقابل اروگوئه تن به شکست بدهد.
  • در ترکیب تیم شیلی بازیکنانی همچون آرتورو ویدال، جین بوسژور و مائوریسیو ایسلا تنها یک کارت زرد با محرومیت از بازی بعدی فاصله دارند و به همین علت احتمال دارد حضور آنها را در ترکیب اصلی لاروخا شاهد نباشیم.

وضعیت و نکات آماری تیم اروگوئه

  • برای تیم ملی اروگوئه ماتیاس وسینو به دلیل مصدومیت ادامه رقابت‌های کوپا آمریکا ۲۰۱۹ را از دست داد و همچنین شبهاتی در مورد حضور دیگو لاکسالت در ترکیب اصلی این تیم وجود دارد.
  • لاکسالت در بازی گذشته تیمش مقابل ژاپن که با تساوی ۲-۲ به پایان رسید تنها نیم ساعت پس از شروع بازی بود که با مصدومیت از زمین مسابقه خارج شد و انتظار می رود دیدار مقابل شیلی را از دست بدهد. جیووانی گونزالس به عنوان جانشین او در پست مدافع چپ حاضر خواهد بود.
  • نیکولاس لودیرو و خوزه خیمنز تنها یک کارت زرد با محرومیت فاصله دارند و ممکن است اسکار تابارز سرمربی اروگوئه روی حضور این دو بازیکن در زمین ریسک نکند. سباستین کواتس و جورجیان آراسکائتا به احتمال زیاد به عنوان جانشین این دو بازیکن در زمین حضور خواهند یافت.
  • هر دو تیم صعود خود به مرحله حذفی را قطعی کرده اند و این بازی تنها برای تعیین سرگروه جدول گروه سوم خواهد بود، جاییکه شیلی برای صدرنشینی به یک تساوی نیاز دارد اما اروگوئه برای اول شدن نیازمند پیروزی است.
  • با وجود بازیکنان زیادی که خطر محرومیت از بازی مرحله حذفی را دارند، انتظار می‌رود از سوی هر دو سرمربی تغییراتی را در ترکیب دو تیم شاهد باشیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید

دانلود بهترین بازی تخته نرد آنلاین برای اندروید و آیفون

بت بیلدر (Bet Builder) چیست؟ + آموزش نحوه استفاده

بیشترین رکورد سابسکرایب در ایران و جهان تا سال 2022

دانلود بهترین بازی تخته نرد آنلاین برای اندروید و آیفون

بت بیلدر (Bet Builder) چیست؟ + آموزش نحوه استفاده

بیشترین رکورد سابسکرایب در ایران و جهان تا سال 2022

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها