Search
Close this search box.

مهم‌ترین مسابقات ورزشی سوم اردیبهشت در سایت بتکارت

پیش بینی مسابقات ورزشی
پیش بینی مسابقات ورزشی
پیش بینی مسابقات ورزشی

فوتبال – لیگ قهرمانان آسیا‌‌؛ استقلال – الهلال عربستان

استقلال تهران امیدوار است با تکرار پیروزی دور رفت برابر الهلال عربستان به صدر جدول گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا برسد. استقلال در ۵ بازی اخیر پس از شکست در دربی تهران و تساوی برابر سایپا ۳ پیروزی پیاپی کسب کرده و در شرایط آمادگی مطلوبی به سر می‌برد. در سمت دیگر الهلال عربستان در ۵ بازی اخیر ۲ پیروزی، ۲ شکست و ۱ مساوی داشته و امیدوار است بتواند برابر استقلال شکست دور رفت را جبران کند. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم ۴ بار استقلال به پیروزی رسیده و ۱ بار الهلال برابر استقلال برنده بوده است.

فوتبال – لیگ قهرمانان آسیا‌‌؛ الوصل امارات – ذوب آهن

ذوب آهن اصفهان صدرنشین گروه اول لیگ قهرمانان آسیا در چهارمین بازی مرحله گروهی میزبان الوصل امارات خواهد بود. ذوب آهن در ۱۰ بازی اخیر بدون شکست بوده و در ۵ بازی اخیر ۳ پیروزی و ۲ مساوی داشته است. در سمت دیگر الوصل امارات در ۵ بازی اخیر ۱ پیروزی، ۱ مساوی و ۳ شکست داشته و در رتبه سوم جدول گروه قرار گرفته است. در دیدار رفت تیم ذوب آهن موفق شد با نتیجه ۳-۱ الوصل را در امارات شکست دهد.

فوتبال – لیگ قهرمانان آسیا‌‌؛ الدحیل – العین امارات

العین امارات که نتایج ناامید کننده‌ای در این فصل لیگ قهرمانان آسیا کسب کرده، در چهارمین مسابقه میزبان الدحیل خواهد بود. العین در ۵ بازی اخیر ۱ پیروزی، ۲ مساوی و ۲ شکست داشته و الدحیل در ۵ بازی اخیر ۲ بار برنده بوده و ۲ مساوی و ۱ شکست داشته است. در ۵ رویارویی آخر این العین و الدحیل که میانگین بیش‌تر از ۴ گل داشته، هر تیم صاحب ۲ پیروزی شده و ۱ بازی نیز مساوی شده است.

فوتبال – لیگ برتر انگلیس؛ برایتون – تاتنهام

برایتون به همراه علیرضا جهانبخش برای فرار از منطقه سقوط نیاز به کسب امتیاز برابر تیم قدرتمند تاتنهام دارد. برایتون در ۵ بازی اخیر ۴ شکست و ۱ مساوی داشته و در رتبه هفدهم جدول قرار گرفته است. در سمت دیگر تانهام در ۵ بازی اخیر ۲ پیروزی و ۳ شکست داشته و امیدوار است با پیروزی در این بازی جایگاه خود را در رتبه سوم جدول مستحکم کند. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم تاتنهام موفق شده برایتون را شکست دهد.

بسکتبال – یورولیگ اروپا؛ فنرباغچه – ژالگیریس کاوناس

در سومین بازی از مرحله پلی آف مسابقات بسکتبال یورولیگ، ژالگیریس کاواناس لیتوانی میزبان فنرباغچه ترکیه خواهد بود. هر دو تیم در ۲ دیدار قبلی صاحب ۱ پیروزی شده‌اند و در ۵ بازی اخیر با کسب نتایجی مشابه ۴ پیروزی و ۱ شکست در کارنامه دارند. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم، ۴ بار فنرباغچه به پیروزی رسیده و ژالگیریس کاواناس تنها ۱ بار برنده بوده است.

بسکتبال – یورولیگ اروپا؛ رئال مادرید – پاناتینایکوس

رئال مادرید پس از ۲ پیروزی پیاپی در مرحله پلی آف مسابقات بسکتبال یورولیگ برابر پاناتینایکوس، در سومین مسابقه و در یونان به مصاف این تیم خواهد رفت. رئال مادرید در ۵ بازی اخیر ۴ پیروزی و ۱ شکست داشته و پاناتینایکوس در ۵ بازی اخیر ۳ بار برنده بوده و ۲ بار شکست خورده است. در ۵ رویارویی قبلی این دو تیم، رئال مادرید موفق شده پاناتینایکوس را شکست دهد.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید

دانلود بهترین بازی تخته نرد آنلاین برای اندروید و آیفون

بت بیلدر (Bet Builder) چیست؟ + آموزش نحوه استفاده

بیشترین رکورد سابسکرایب در ایران و جهان تا سال 2022

دانلود بهترین بازی تخته نرد آنلاین برای اندروید و آیفون

بت بیلدر (Bet Builder) چیست؟ + آموزش نحوه استفاده

بیشترین رکورد سابسکرایب در ایران و جهان تا سال 2022

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها