Search
Close this search box.

مهم‌ترین مسابقات ورزشی ۱۹ فروردین در سایت بتکارت

پیش بینی مسابقات ورزشی

فوتبال – لیگ قهرمانان آسیا‌‌

استقلال ایران در سخت‌ترین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در دوحه میزبان صدرنشین گروه سوم یعنی الهلال عربستان خواهد بود. استقلال در 2 بازی قبلی مرحله گروهی 1 مساوی و 1 شکست داشته و الهلال در 2 بازی قبلی مرحله گروهی برابر رقبا به پیروزی رسیده است. نکته جالب اینکه استقلال و الهلال در 5 بازی اخیر نتایج مشابهی داشته‌اند و 2 پیروزی، 2 مساوی و 1 شکست برابر نزدیک‌ترین رقیب در جدول لیگ داخلی داشته‌اند. در 5 رویارویی قبلی این دو تیم، 3 بار استقلال به پیروزی رسیده و 2 بار الهلال برنده بوده است. استقلال در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا رفت و برگشت الهلال را 1-0 شکست داد.

فوتبال – لیگ قهرمانان آسیا‌‌

ذوب آهن ایران در سومین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الوصل امارات خواهد رفت. الوصل  در 5 بازی اخیر 2 پیروزی و 3 باخت داشته و ذوب آهن در 5 بازی اخیر بدون شکست بوده و 3 پیروزی و 2 مساوی کسب کرده است. نکته جالب اینکه الوصل در 5 بازی اخیر 15 گل دریافت کرده و از خط دفاع ضعیفی برخوردار است.

فوتبال – لیگ قهرمانان آسیا‌‌

الدحیل و العین تیم‌های همگروهی استقلال، در یک دیدار حساس و جذاب امشب به مصاف هم خواهند رفت. هر دو تیم در مرحله گروهی برابر الهلال شکست خورده‌اند اما الدحیل استقلال را شکست داده و العین با استقلال 1-1 مساوی کرده است. الدحیل در 5 بازی آخر 2 پیروزی، 2 شکست و 1 مساوی داشته و العین در 5 بازی قبلی 3 شکست، 1 مساوی و تنها 1 پیروزی کسب کرده است. در 4 رویارویی قبلی الدحیل و العین که میانگین بیش‌تر از 3/5 گل داشته، هر تیم 2 بار به پیروزی رسیده است.

فوتبال – لیگ برتر انگلیس

چلسی تیم رده پنجم جدول لیگ برتر انگلیس که به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان است در هفته سی و سوم میزبان تیم رده یازدهمی وستهام خواهد بود. چلسی در 5 بازی اخیر 3 پیروزی، 1 شکست و 1 مساوی داشته و وستهام در 5 بازی قبلی 2 بار برنده بوده و 3 بار شکست خورده است. در 5 رویارویی قبلی این دو تیم که میانگین کم‌تر از 2 گل داشته، چلسی تنها 1 بار به پیروزی رسیده، 2 بازی مساوی شده و 2 بار وستهام موفق به شکست چلسی شده است.

فوتبال – لیگ برتر بلژیک

کلوب بروژ بلژیک به همراه کاوه رضایی در سومین بازی از مرحله نهایی لیگ برتر بلژیک به مصاف استاندارد لیز خواهد رفت. هر دو تیم در 5 بازی آخر 4 بار برنده‌ بوده‌اند اما کلوب بروژ در 1 بازی شکست خورده و استاندارد لیژ 1 مساوی داشته است. در 5 رویارویی قبلی این دو تیم که 20 گل داشته، 2 بار کلوب بروژ به پیروزی رسیده، 2 بازی مساوی شده و 1 بار استاندارد لیژ برنده بوده است.

هاکی روی یخ – اس‌اچ‌ال سوئد

در دومین بازی از مرحله نیمه نهایی مسابقات هاکی روی یخ اس‌اچ‌ال سوئد، دیورگاردن میزبان فاریستاد خواهد بود. در اولین بازی فاریستاد موفق شد با نتیجه 5-2 دیورگاردن را شکست دهد. دیورگاردن در 5 بازی اخیر 3 پیروزی و 2 شکست داشته و فاریستاد در 5 بازی آخر 4 بار به پیروزی رسیده و 1 بار شکست خورده است. در 5 رویارویی قبلی این دو تیم 3 بار فاریستاد برنده بوده و دیورگاردن 2 موفق به شکست رقیب شده است.

پیش بینی این مسابقات جذاب و حساس را با گزینه‌های متنوع شرط بندی، در سایت بتکارت از دست ندهید.

پیش‌بینی ورزشی در سایت بتکارت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید

دانلود بهترین بازی تخته نرد آنلاین برای اندروید و آیفون

بت بیلدر (Bet Builder) چیست؟ + آموزش نحوه استفاده

بیشترین رکورد سابسکرایب در ایران و جهان تا سال 2022

دانلود بهترین بازی تخته نرد آنلاین برای اندروید و آیفون

بت بیلدر (Bet Builder) چیست؟ + آموزش نحوه استفاده

بیشترین رکورد سابسکرایب در ایران و جهان تا سال 2022

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها