روند بازی لاکی ۶، که به بازی «۶ از ۶۰ » هم معروف است به این صورت است که ۶۰ توپ رنگی در مخزن گردونه اعداد میچرخند و در نهایت ۶ عدد به طور تصادفی از گردونه خارج میشود. ۳۰ توپ به رنگ قرمز و ۳۰ توپ به رنگ آبی در این بازی وجود دارد. بر روی توپها اعدادی از ۰ تا ۹ درج شده است. جمع کل اعداد روی توپ ها ۲۷۰ است. جمع کل اعداد روی توپ های قرمز ۱۳۸ و جمع کل اعداد روی توپ های آبی ۱۳۲ است. در یک دور بازی گزینههای زیادی برای شرط بندی وجود دارند. به عنوان مثال شما میتوانید روی اعداد، مجموع توپ های آبی یا قرمز، زوج و فرد بودن اعداد مجموع کل شرط بندی کنید.
یادگیری بازی های کازینو و کازینو زنده کار سختی نیست. کافی است برای آموزش بازی های کازینو ، مقالات بتکارت را دنبال کنید.
ورود به کازینوهای لوتو،تاس،ورق بتکارت
توضیح مختصر بازی
بازی لاکی۶ یا «۶ از ۶۰» یک بازی پویا بر مبنای قرعهکشی است و بازیکنان گزینههای مختلفی برای شرطبندی دارند.
روش بازی
۶ توپ برنده از بین ۶۰ توپ به صورت تصادفی در استوانههای گردونهی اعداد قرار می گیرد. ترتیب توپهای برنده، توسط استوانههای گردونهی اعداد، از چپ به راست تعیین میشود. استوانه سمت چپ، اولین استوانه در نظر گرفته میشود.
تنها یک دور شرطبندی وجود دارد و بازیکنان میتوانند روی تمام نتایج ممکن برای قرعهکشی بعدی شرطبندی کنند. یک دور شرطبندی بین دو قرعهکشی بازی انجام میشود و حدود ۴ دقیقه طول میکشد. قرعهکشیهای بازی، روزانه و هر ۵ دقیقه یک بار برگزار میگردد.
قوانین بازی
۱. اصطلاحات
۱.۱ گردونهی اعداد: دستگاه مکانیکی که از آن برای نگه داشتن، چرخاندن و انتخاب تصادفی توپهای برنده استفاده میشود.
۲.۱ توپها: مجموعه ۶۰ توپ در این بازی استفاده میشود. ۳۰ توپ قرمز و ۳۰ توپ آبی در این بازی وجود دارد. توپها با اعداد ۰ تا ۹ شماره گذاری شدهاند. مجموع اعداد روی توپها ۲۷۰ است. مجموع اعداد روی توپهای قرمز ۱۳۸ و مجموع اعداد روی توپهای آبی ۱۳۲ است.
۳.۱ مخزن گردونهی اعداد: قسمتی از گردونهی اعداد که تمامی توپها بعد از نمایش در درون آن قرار میگیرند. بعد از آن، همه توپها در آنجا میچرخند و توپهای برنده به صورت تصادفی انتخاب میشوند.
۴.۱ استوانهها: شش قسمت مشابه هستند که به مخزن اصلی گردونهی اعداد متصل هستند. توپها بعد از آنکه به صورت تصادفی انتخاب شدند وارد این قسمت میشوند. هر شش توپ برنده در قسمتهای جداگانهای نمایش داده میشوند.
۵.۱ روند چرخاندن و انتخاب اعداد: روندی است که از لحظه ریختن توپها داخل مخزن گردونهی اعداد آغاز میشود و زمانی به پایان میرسد که هر ۶ توپ برنده انتخابی وارد استوانهها شوند و بقیه توپها کف مخزن گردونه اعداد باقی مانده باشند.
۶.۱ ضرایب: عبارتهای عددی هستندکه توسط برگزارکنندهی بازی تعیین میشوند. مبلغ برد بر اساس ضرب این اعداد در مبلغ شرط اولیه بازیکن محاسبه میگردد.
۷.۱ اعداد فرد عبارتند از ۱، ۳، ۵، ۷ و ۹.
۸.۱ اعداد زوج عبارتند از صفر، ۲، ۴، ۶ و ۸
۲. قوانین
۱.۲ شش توپ برنده از بین ۶۰ توپ به صورت تصادفی انتخاب شده و داخل استوانههای گردونهی اعداد انداخته میشود.
۲.۲ قرعهکشی زمانی تکمیل شده در نظر گرفته میشود که روند چرخاندن و انتخاب توپها به پایان رسیده باشد. در بقیه موارد، یا قرعهکشی باطل و تمام مبالغ اولیه شرط برگردانده میشود و یا روند چرخاندن و انتخاب ادامه پیدا میکند تا هر ۶ توپ برنده تعیین شوند و در استوانهها قرار گیرند. سایر توپها هم کف مخزن گردونهی اعداد باقی بمانند.
۳.۲ ترتیب توپهای برنده قرعهکشی توسط استوانههای گردونهی اعداد از سمت چپ به راست تعیین میشود. استوانهی سمت چپ اولین استوانه و استوانه سمت راست آخرین استوانه است. ترتیب پر شدن استوانهها هیچ تاثیری بر نتیجه قرعهکشی ندارد.
۳. نحوهی بازی
۱.۳ تنها یک دور شرطبندی وجود دارد و بازیکنان میتوانند روی تمام نتایج ممکن در دور بعدی قرعهکشی بازی، شرطبندی کنند.
۱.۱.۳ هر دور شرطبندی بین قرعهکشیهای بازی انجام میشود و حدود ۴ دقیقه طول میکشد.( وقتی قرعهکشی اول به پایان میرسد، دور شرطبندی برای قرعهکشی دوم بلافاصله آغاز میشود. پخش تصویری پس از اتمام دور شرطبندی شروع میشود.)
۴. حدود شرطبندی
۱.۴ حداقل و حداکثر مبلغ شرط، توسط شرکت برگزار کننده شرطبندی تعیین میشود.
۵. موارد خاص
۱.۵ قرعهکشیهای لغو شده
۱.۱.۵ قرعهکشی میتواند به دلیل نواقص فنی مانند مشکلات اتصال به اینترنت، مشکلات فنی در استودیو و یا اشتباهات مجری لغو شود.
۲.۱.۵ اشتباهات مجری که میتواند سبب لغو قرعهکشی شود
۱.۲.۱.۵ درصورتیکه توپها قبل از شروع قرعهکشی آماده نباشند. مجری باید تمامی توپها را در مکان مخصوص (گردونه) قرار دهد تا به طور واضح مشخص شود که قرار است این مجموعه کامل از توپها مورد استفاده قرار گیرد.
۲.۲.۱.۵ در صورتیکه به علت برخی از حرکات دیلر، یک یا تعدادی از توپها روی صفحه دیده نشود.
۲.۵ ادامه روند چرخاندن و انتخاب اعداد – روند چرخاندن و انتخاب اعداد به دلایل زیر ممکن است ادامه پیدا کند:
۱.۲.۵ اگر پس از اتمام روند چرخاندن و انتخاب اعداد، کمتر از ۶ توپ در استوانههای گردونه اعداد قرار گرفته باشد.
۲.۲.۵ در حین روند بازی، توپ یا توپهای انتخاب شده مجددا به مخزن گردونهی اعداد برگردند.
۳.۵ صدا و تصویر باهم همخوانی نداشته باشد یا قطع شود.
۱.۳.۵ چنانچه صدا در هنگام پخش ویدیو قطع شود یا مجری توپهای برنده را اشتباه اعلام نماید، نتیجهی درست قرعهکشی و توپهای انتخاب شده توسط پخش ویدیویی تعیین میشود.
۲.۳.۵ چنانچه بازیکن به دلیل مشکلات فنی از جانب خودش (عدم اتصال اینترنت، قطع برق و … ) موفق به دیدن برنامه زنده نشود اما برنامه پخش شده در قسمت آرشیو موجود باشد، قرعهکشی انجام شده در نظر گرفته میشود.
۶. موارد مربوط به روند برگزاری بازی
۱.۶ توپها باید قبل از شروع هر قرعهکشی، به طور مشخص در جای خود در گردونه اعداد قابل دیدن باشد.
۲.۶ قرعهکشیهای بازی ۲۴ ساعت شبانهروز و هفت روز هفته، هر ۵ دقیقه یکبار، برگزار میشود مگر آنکه درخواست وقفه داده شده باشد.
۱.۲.۶ برگزارکننده این حق را دارد زمان و مدت پخشهای تصویری را تغییر دهد.
۳.۶ تمامی نتایج قرعهکشیها و آرشیو بازیهای پخش شده، در وبسایت برگزارکننده بازی موجود است.
۷. تجهیزات مورد استفاده در بازی
۱.۷ گردونهی اعداد (به قسمت ۱.۱ مراجعه کنید.)
۲.۷ مجموعه از ۶۰ توپ (به قسمت ۲.۱ مراجعه کنید.)
۸. اطلاعات تکمیلی
۱.۸ این قوانین و مقررات به زبانهای مختلف جهت اطلاعرسانی و سهولت دسترسی بازیکنان منتشر شده است. تنها نسخهی انگلیسی پایه و اساس قانونی در ارتباط بین بازیکن و اپراتور محسوب میشود و در صورت وجود هرگونه مغایرت بین نسخههای غیر انگلیسی و نسخهی انگلیسی قوانین و مقررات، نسخهی انگلیسی ملاک خواهد بود.
۲.۸ تمام اعتراضات بازیکنان در رابطه با نتایج قرعهکشی و یا هر مشکل فنی دیگر، باید حداکثر تا ۳۰ روز بعد از بازی مربوطه به اپراتور اعلام گردد.