Search
Close this search box.

جریمه های نقدی در انتظار ستارگان رئال مادرید ؛ از ۲۵۰ تا ۳۰۰۰ یورو

به نظر می رسد نمایش ضعیف دوباره رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا باعث شده است تا زین الدین زیدان دست بکار شود و برای سامان دادن به شرابط موجود جریمه هایی را در صورت خطا برای بازیکنان رئال مادرید تعیین کند.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

به گزارش کواترو، رئال مادرید طی هفته های اخیر روندی سینوسی داشته است. آن ها در لالیگا نسبتا موفق عمل کرده اند و تا به این جا در صدر جدول قرار دارند اما اوضاع در لیگ قهرمانان اروپا برای زیدان و تیمش به گونه ای دیگر پیش رفته است و آن ها با یک امتیاز از دو بازی در قعر جدول گروه خود قرار دارند. موضوعی که باعث عصبانیت زیدان نسبت به بازیکنان رئال مادرید شده است.

جریمه نقدی، اهرم فشار جدید در رئال مادرید

جریمه نقدی، اهرم فشار جدید در رئال مادرید
بر همین اساس خبرگزاری کواترو در گزارشی از قوانین جدید زیدان در تمرینات رئال پرده برداشته است. قوانینی که بازیکنان در صورت بی توجهی به آن ها با جرایمی بین ۲۵۰ تا ۳۰۰۰ یورو مواجه خواهند شد. طبق خبر منتشر شده جریمه های اعلام شده بدین شرح است:

  • وزن همه بازیکنان رئال مادرید باید در هفته یک بار چک شود و درصورت اضافه وزن آن ها ۲۵۰ یورو جریمه خواهند شد. موضوعی که در صورت تکرار به ۱۰۰۰ یورو نیز خواهد رسید.
  • بازیکنان رئال مادرید باید ۴۵ دقیقه قبل از شروع تمرینات در محل تمرین حضور یابند. آن ها در صورت تاخیر پنج دقیقه ای ۲۵۰ یورو، ۱۵ دقیقه ای ۵۰۰ یورو و بیشتر از این دقایق ۱۰۰۰ یورو جریمه خواهند شد.
  • هر یک از بازیکنان لوس بلانکوس که در تمرینات به علت غیر موجه حضور پیدا نکنند مبلغ ۳۰۰۰ یورو جریمه می شوند.
  • بازیکنانی که در لیست تیم برای یک بازی حضور ندارند الزاما پیش از بازی باید در رختکن حضور یابند و حداقل تا ۱۰ دقیقه پیش از پایان بازی در ورزشگاه بمانند.
  • بازیکنان رئال مادرید الزما باید تلفن همراه خود را در موقعیت هایی مثل کار با فیزیوتراپ، در اتوبوس و در رختکن در حالت بی صدا نگه دارند و در غیر اینصورت با جریمه ۲۵۰ یورویی و در صورت تکرار ۱۰۰۰ یورویی مواجه خواهند شد.
  • هر بازیکنی که در زمان تعطیلی تمرینات، قصد ترک مادرید را دارد باید به باشگاه و کادر فنی این موضوع را اطلاع دهد.

این در حالیست که سرمربی رئال مادرید تصمیم گرفت این هفته و در دیدار مقابل کلوب بروژ به گرت بیل استراحت بدهد و طبق ادعای آ.اس، ستاره ولزی زمانی به استادیوم برنابئو رسید که چهار دقیقه از زمان آغاز بازی گذشته بود. علی رغم غیبت در لیست، باشگاه انتظار دارد تمام بازیکنان پیش از آغاز بازی و تا پایان در استادیوم حاضر باشند و گرت بیل این هفته تاخیر داشته است. البته این اولین بار نیست که گرت بیل در رعایت قوانین باشگاه رئال مادرید ناکام مانده است. در ماه ژانویه، گرت بیل در دقیقه ۷۸ بازی رئال مادرید مقابل رئال سوسیداد از استادیوم خارج شد که این رفتار در آن مقطع به شدت باعث عصبانیت هواداران و مدیریت باشگاه شد.

پیش بینی بازی های ورزشی در بتکارت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید

دانلود بهترین بازی تخته نرد آنلاین برای اندروید و آیفون

بت بیلدر (Bet Builder) چیست؟ + آموزش نحوه استفاده

بیشترین رکورد سابسکرایب در ایران و جهان تا سال 2022

دانلود بهترین بازی تخته نرد آنلاین برای اندروید و آیفون

بت بیلدر (Bet Builder) چیست؟ + آموزش نحوه استفاده

بیشترین رکورد سابسکرایب در ایران و جهان تا سال 2022

معرفی بهترین کانال‌های پروکسی تلگرام + فهرست تمام کانال ها